rondreis-frankrijk.reismee.nl

Ardeche

Na het afscheid genomen te hebben van Carcassonne zijn we op pad gegaan naar de ardeche. Onderweg bericht van de boys dat ze al gearriveerd zijn. Eenmaal aangekomen waren de boys met aanhang al aan het zwemmen. Ankie is zich nog aan het amuseren op de autobaan terwijl wij al aan het genieten waren van ons kasteel wat werkelijk fantastisch is

Gonnie

WAT heerlijk jo en Jeannette .nu wel wat drukker en zeker ook fijn geniet er van allemaal samen

Anne-Mie 5

Allemaal samen. Nu Ankie nog . Fijne tijd wens ik !

Miny en Jo Zaad

Hoi allemaal hopelijk is Ankie en Niels ook al gearriveerd geniet maar lekker van jullie weekje samen , mooi die foto’s en met een lange tafel die heb je wel nodig
Groetjes

Annie

Jo en Janet geniet nog samen met de jeugd van jullie vakantie

Gerty

Gisteren had ik een beetje ruzie met de i pad
Vandaag heb ik alles kunnen lezen …. wat mooi allemaal.
Geniet de komende week maar met de hele bubs." groetjes

Monique

Hele fijne vakantie met zijn allen!!

Lou

straks het gehele gezin bij elkaar, dan samen genieten en herinneringen ophalen van vroeger

Maria Jacobs

Met het hele gezin samen geniet ervan