rondreis-frankrijk.reismee.nl

rustdag

Gisterenavond nog Carcassonne verkend. inderdaad een prachtig ommuurde stad waar veel activiteit aanwezig is en voor ieder wat Wills. Z o zijn er vele restaurant, cafés en disco's en dat in de buitenlucht. het was immers nog dik 30gr. Ook een theater met gisteren een optreden van Deep Purple. Vandaag hebben we de toeristische kaart getrokken en hebben we wat attracties bezocht. Allereerst naar een waterval waarvan de weg ernaar toe op zich al een attractie was. Toen zijn doorgereden naar de hoogste berg van de Pico Nore welke op 1211 mtr hoogte ligt. En als toetje hebben we de grotte de Limousis bezocht waarbij het toch altijd wel indrukwekkend is om dat te kunnen aanschouwen ook al heb ben wij er al diverse van gezien. Oja tussendoor hebben we dan ook al gedineerd zoals echte Franzosen dat doen. Voor morgen trekken we weer verder richting Ardèche waar we de kinderen weer zien om er een weekje met zijn allen te verblijven.

gr Jo en Jeannette

Anne-Mie

Lieve Jeanette en Jo ,
Wat zien jullie veel . Ik zie alleen de achtertuin ( nou ja , de voortuin ook...) maar ben zeer tevreden. Ben wel jaloers op jullie Franse diners !! Ik lees je blog graag . Veel groeten aan Jeanette .

Miny en Jo

Weer een interessant verslag zo reizen we mooi met jullie mee ook de foto’s zijn weer mooi. Voor morgen goeie reis verder. Groetjes van ons twee

Annie

Jo en Janet wat leuk dat jullie zo veel zien en genieten ik geniet met jullie mee nog een fijne reis verder

Gonnie

Jo wat een belevenis weer, jullie zien echt veel en prachtige foto,s! Ik heb deze gewist perongelukt ,vond ze prachtig.veilige reis gewenst morgen geniet ze

Mia en Ferdy

Hele mooie reis zo als jullie dat doen je leert het land goed kennen zo, wij krijgen ook de kriebels om toch in September te gaan met Jan en Miranda.Veel plezier met de kinderen straks.

Lou

Heerlijk weer, lekker eten en genieten, veel succes met de rit naar de Ardéche